lördag 15 mars 2008

Afterwork

Igår var sista dagen på GUA'n (praktik på Göteborgs Utbildnings Avdelning). Har varit väldigt givande tycker jag. Bra personal och trevliga studenter att jobba med.

Hä,tade Max på centralstation ungefär 17.30 ..hans tåg var lite sent.
Hade inte planerat (pga ekonomi) att dra iväg på Afterwork, men det var så billigt man kunde komma undan med mat... betalade bara en 50.- för mig och Max med mat och dryck. Dessutom blev det en bra avslutning på praktiken och så träffade vi en massa från klassen som jag inte träffat mycket det sista nu då vi inte har några gemensamma lektioner längre.

Max tyckte det var bra musik, inte riktigt bra volym.. men mycket bättre än på Johannebar. Och så flörtade han vilt med tjejerna där ;).

Jaja, vaknat nu i alla fall. Både jag och Max trodde klockan var 10, men så fel vi hade.. bara 8.30
Synd han inte delar min frukostlust, utan vill äta först efter att ha varit uppe några timmar. Men kanske kan passa lite idag.. för han behöver duscha =).

Får räcka för stunden med mitt oregelbundna bloggeri.

1 kommentar:

Sandra sa...

http://sandran.blogspot.com/2008/08/jag-har-blivit-utmanad.html