tisdag 11 mars 2008

Antingen slöar jag, eller så jobbar jag snudd på för mycket... detta med balans hmm. Veckan som var jobbade jag onsdag + fredag-söndag. Utöver praktik på Högsbo sjukhus. Men lite extra pengar går det ju alltid åt. Synd dom inte kommer direkt.

Fick reda på att det är Afterwork på fredag.. vill komma, men går inte. Det är för brôtig volym där när jag har Max hos mig. Så det blir nog nåt lugnare. Kanske en sväng på museum eller så... hoppas vädret låter en vara ute lite. Kanske ska gå till commersen eller vad secondhand marknaden i presenningsskulet nu heter ..Max var överlycklig sist han var där och fick handlat själv. Antingen prutade han eller så flörtade han med försäljare (vet inte eftersom han ville handla själv), för han kom tillbaka skinande som en sol med en kasse full med saker. Och så mycket pengar hade han inte, det vet jag.

Nä, nu ska jag ta och se på film innan kvällspasset på praktiken börjar.

Inga kommentarer: